BrněnskoDnes.cz
BrněnskoDnes.cz » Zpravodajství » Magazín

Češi při tvorbě webu vsází na čistý design a vyprávění příběhů

29.08.2018
BRNO - Moderní responzivní design, velké fotografie, přehledné uspořádání. To jsou typické šablony, po kterých Češi sahají při vytváření stránek nejčastěji. Vyplývá to z údajů společnosti Webnode, největšího českého poskytovatele webových stránek zdarma. Kromě moderního vzhledu Češi kladou stále větší důraz na kvalitní fotografie a poutavý příběh, a to především v případě e-shopů, jejichž počet stále roste a v České republice je jich již více než 40 000.
Ilustrační snímek | Foto: fyi.cz
Češi už zjistili, že vytvořit vlastní web není s pomocí dostupných nástrojů nijak složité. Obzvlášť malí živnostníci, začínající podnikatelé nebo různí hobby nadšenci stále častěji volí online editory, které jim umožní vybírat z široké nabídky dále upravitelných šablon.

V žebříčku webových šablon, které patřily na Webnode mezi nejpoužívanější, se přesně odráží aktuální trendy v oblasti tvorby webu. Důraz se přesouvá k vizuální stránce, velkým úvodním fotografiím přes celou šíři stránky a vyprávění příběhu, který za produktem, službou nebo značkou stojí. Všechny oblíbené šablony jsou responzivní, pracují převážně se světlým pozadím a dobře čitelnými jednobarevnými fonty. "Šablony, které patří mezi nejpopulárnější, reflektují požadavky na čistotu webu, přehlednost a možnost sdělit pomocí atraktivního obsahu příběh. Právě to naši zákazníci hledají, a hledají to i návštěvníci jejich stránek, kteří už se nechtějí probírat dlouhými odstavci textu a několika úrovněmi webu," dodává Slawomír Jakub Budziak, Chief Customer Officer ve Webnode.

Podobné požadavky mají zákazníci Webnode i u šablon pro e-shopy. Opět vítězí jednoduchost a přehlednost, poutavá úvodní fotografie v hlavičce stránky a možnost uspořádat produkty přehledně v mřížce nebo jako slider, prezentaci obrázků (tzv. carousel) s jednoduchým pohybem šipkami mezi zbožím. Menu je umístěné v pravém horním rohu a obsahuje jen ty nejpodstatnější odkazy, aby byla navigace snadná a rychlá.

"V době, kdy lidé konzumují především vizuální obsah, jsou pro e-shopy základem hlavně fotografie. Naše šablony je pomáhají prezentovat přehledně a jednoduše, aby zákazník měl všechny informace k dispozici doslova na jedno kliknutí či přejetí myší," doplňuje Budziak.

Webnode letos spustil novou generaci e-shopu 2.0, reflektující všechny aktuální trendy v tvorbě webu a oblasti user-experience. Stránky vytvořené na nové platformě umí návštěvníkům předat příběh značky i firemní filozofii a jejich administrativa je jednoduchá a přehledná i z mobilního zařízení.
Sdílet: Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru

Další články z rubriky Magazín

Většina Čechů nakupuje vánoční dárky online, někteří k inspiraci využívají sociální sítě i umělou inteligenci

Češi a Češky nakupují vánoční dárky moderně, jak ukazuje nový průzkum Avastu, přední značky v oblasti digitální bezpečnosti a ochrany soukromí společnosti Gen? (NASDAQ: GEN). Podle něj 90 % dotázaných plánuje vyřídit alespoň část vánočních nákupů ...

Výzvy a jejich řešení při Integraci ERP a CRM

Integrace ERP (Enterprise Resource Planning) a CRM (Customer Relationship Management) může být pro mnoho podniků velmi užitečná. Tyto systémy mohou zv ...

Jak prestižní MBA škola změnila život panu Petrovi z Brna

Petr Hrazdíra (38), původem z malé vesnice nedaleko Brna, vystudoval České vysoké učení technické, kde se projevil jako pilný a šikovný student. Po ab ...

Objevujeme herní ráje v České republice: Top 10 herních kasin

Česká republika má možnosti pro hazardní hráče, které je možné rozdělit na kamenná a internetová kasina. V rámci České republiky bylo vždy možné najít ...

Sedmimístné elektrické SUV Kia EV9 si v oficiálním homologačním řízení vede ještě lépe, než se očekávalo

Značka Kia s potěšením oznamuje, že plně elektrický jízdní dojezd největšího modelu Kia EV9 byl aktualizován na 563 km* podle testování WLTP - o 22 km ...





Sobota 9.12.2023
Jihomoravský kraj
Další regiony »






Nastavení cookies | GDPR | O nás, kontakty | Přidat firmu | O regionu | Nabídka našich služeb | Inzerce-Dnes.cz | Práce v ČR | InfoDnes.cz
InfoDnes.cz
Sdružení regionálních portálů

Kraj Vysočina
HavlíčkůvbrodDnes.cz
JihlavaDnes.cz
TřebíčDnes.cz

Liberecký kraj
LiberecDnes.cz

Ústecký kraj
ÚstínadLabemDnes.cz

Plzeňský kraj
PlzeňDnes.cz

Jihočeský kraj
ČeskéBudějoviceDnes.cz

Jihomoravský kraj
BrněnskoDnes.cz

Olomoucký kraj
OlomoucDnes.cz

Zlínský kraj
ZlínDnes.cz

Moravskoslezský kraj
OstravaDnes.cz

Copyright © 1/2009-2023 M+MP spol. s r.o. InfoDnes.cz | Webdesign & webprogramming © PD | RSS InfoDnes