BrněnskoDnes.cz
BrněnskoDnes.cz » Zpravodajství » Zprávy

RegioJet spouští nový web a prodejní aplikaci, k vývoji přispěli samotní uživatelé

03.08.2021
RegioJet - největší soukromý vlakový a autobusový dopravce ve střední Evropě - spouští dnes nové rezervační webové stránky a také prodejní aplikaci. Zákazníci najdou v novém moderním grafickém a funkčním uspořádání kompletní nabídku všech vlakových a autobusových spojení RegioJet, jednoduchou možnost rezervace jízdenek a další informace a služby dopravce RegioJet.
Foto: studentagency.cz
"Cílem přípravy nového webu a aplikace bylo zpřehlednit a zpřístupnit to, co je z pohledu zákazníka nejdůležitější: vyšší přehlednost spojů v čase, výhody jednotlivých tříd, výběr oblíbeného sedadla, plánování rozsáhlejších cest a notifikace nebo personalizace zákaznického účtu", říká Petr Beťák, ředitel oddělení Digitálního produktu Holdingu STUDENT AGENCY.

Novou mobilní aplikaci a web spustil RegioJet dnes - v úterý, 3. srpna - v prodeji jsou jízdenky již na celé podzimní období - až do prosince letošního roku. RegioJet počítá na podzim s plným rozsahem provozu svých vnitrostátních a mezinárodních vlakových a také autobusových spojů. Kromě letních spojů si cestující mohou již nyní rezervovat jízdenky také na cesty během nového školního roku - včetně podzimních prázdnin a prodloužených víkendů 28. září a října 2021; případně kolem svátku 17. listopadu.

S designem nového webu a aplikace pomáhali sami uživatelé

Návrh nového webu i mobilní aplikace vycházel z rozsáhlých rozhovorů a analýz zákaznického chování nejen na webu a v mobilní aplikaci, ale i přímo ve vlacích, v autobusech nebo nádražích. Uživatelé například akcentovali potřebu vylepšit vyhledávání stanic a zastávek, fungování a chování košíku, zapamatování oblíbené platební metody, primárně Apple Pay a Google Pay. Jako zásadní parametr se pak z pohledu uživatelů ukázala přehlednost při použití na mobilních zařízeních.

Zrychlení nákupu jízdenky a růst konverzního poměru

Inovovaný web a mobilní aplikaci vytvářel nový front-end digitální tým RegioJetu, který vznikl v loňském roce jako součást nové strategie holdingu a orientace na oblast digitalizace. Stavěl na existujících systémových řešeních, ale cílem bylo posunout uživatelskou zkušenost blíže evropským standardům a reagovat na širší nabídku destinací dosažitelných spoji RegioJet a s tím spojené potřeby zákazníků.

Testovací provoz se zapojením části uživatelů ukázal, že se podařila zlepšit přehlednost prezentovaných informací, nákup jízdenky je nyní paradoxně rychlejší i když je rozdělen do více kroků a zvýšil se počet dokončených rezervací. Významně se také zlepšila výkonnost webu a jeho rychlost.

"Čas nákupu jízdenky se v průměru zrychlil o 9 vteřin. Konverzní poměr (podíl nově příchozích zákazníků, kteří se rozhodnou k nákupu) je pak u nových zákazníků dokonce o 7 % lepší", říká produktový manažer pro digitalizaci, Petr Bednárik a dodává: "Naše evropská i globální konkurence investuje do zlepšení digitální zkušenosti v dopravě. Musíme mít stejnou úroveň digitalizace i s ohledem na naši další expanzi a plány na rozšiřování spojů."

RegioJet plánuje dále posílit svou pozici na evropském dopravním trhu a vlaky RegioJet by měly v letošním a příštím roce nově zamířit například do Polska, Německa, do Belgie či Nizozemí.

Klíčem pro naše uživatele v budoucnu bude mobilní aplikace, té jsme se věnovali výrazně, cílem je, aby naší aplikaci využívali nejen pravidelní cestující ale také turisté a návštěvníci, kteří zavítají do České republiky nebo do dalších zemí, ve kterých jako dopravce působíme - například do Německa, na Slovensko či do Rakouska atd.

"Budeme systematicky reagovat na potřeby uživatelů, jejich zpětnou vazbu a přinášet i nové funkcionality, které vycházejí z širokého portfolia služeb celého Holdingu STUDENT AGENCY. Máme strategii dalšího rozvoje našich webů a aplikací na období příštích třech let," dodává Petr Beťák, ředitel Oddělení digitálního produktu.






Autor: Aleš Ondrůj
Sdílet: Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru

Další články z rubriky Zprávy

Francouzi budou moct poznat netradiční Česko prostřednictvím trhů z Jihomoravského a Zlínského kraje

Brněnský Zelný trh včetně podzemních prostor, vinařství Ilias v Pavlově nebo Luhačovice. Místa, která se ještě letos představí divákům francouzských televizí TV5 Monde a France 2. Štáb z Francie strávil v květnu v Jihomoravském a Zlínském kraji ...

Dopravní podnik města Brna má již 15 retrovozidel. Sbírku doplnil nově zrekonstruovaný trolejbus Škoda 22Tr

Dopravní podnik města Brna (DPMB) rozšířil svoji sbírku retro vozidel. Nově do ní přibyl trolejbus Škoda 22Tr. Práce, které kompletně probíhaly ve voz ...

V Česku klesá porodnost, tento trend bude zřejmě pokračovat

V České republice se rodí méně dětí. Průměrný počet dětí narozených jedné ženě, loni meziročně klesl z 1,83 na 1,66. Zatímco v minulosti jsme byli v t ...

ČOI: Vánoční řetěz s LED diodami může způsobit úraz elektrickým proudem

Česká obchodní inspekce zjistila, že na tuzemském trhu je výrobek, který může znamenat pro spotřebitele vážné riziko úrazu elektrickým proudem. Jedná ...

Speciální preventivní vlak Českých drah zavítá postupně do Brna, České Třebové a Hradce Králové

Celkem tři místa navštíví do konce května Preventivní vlak bezpečné železnice. Společný projekt Správy železnic a Českých drah vstupuje už do patnácté ...





Neděle 28.5.2023
Jihomoravský kraj
Další regiony »






Nastavení cookies | GDPR | O nás, kontakty | Přidat firmu | O regionu | Nabídka našich služeb | Inzerce-Dnes.cz | Práce v ČR | InfoDnes.cz
InfoDnes.cz
Sdružení regionálních portálů

Kraj Vysočina
HavlíčkůvbrodDnes.cz
JihlavaDnes.cz
TřebíčDnes.cz

Liberecký kraj
LiberecDnes.cz

Ústecký kraj
ÚstínadLabemDnes.cz

Plzeňský kraj
PlzeňDnes.cz

Jihočeský kraj
ČeskéBudějoviceDnes.cz

Jihomoravský kraj
BrněnskoDnes.cz

Olomoucký kraj
OlomoucDnes.cz

Zlínský kraj
ZlínDnes.cz

Moravskoslezský kraj
OstravaDnes.cz

Copyright © 1/2009-2023 M+MP spol. s r.o. InfoDnes.cz | Webdesign & webprogramming © PD | RSS InfoDnes